Instalacja CNG
Sprzedaż Dual Fuel (zestawów umożliwiających jazdę na dwóch paliwach: gazie ziemnym PNG oraz oleju napędowym - dieslu) to dodatek do naszej głównej działalności.
Naszym priorytetem jest montaż instalacji CNG oraz montaż już wspomnianego systemu Dual Fuel w ciężarówkach, zgodnie z aktualnymi, niemieckimi przepisami BAG (Federalnego Urzędu Transportu). W przypadku samochodów ciężarowych zestaw butli jest zazwyczaj montowany w miejsce małego zbiornika paliwa. W przypadku mniejszych pojemników CNG są one montowane w wolnej przestrzeni na ramie ciągnika - o ile taka jest dostępna.
Po wykonaniu całej instalacji otrzymają Państwo od nas pełną dokumentację uprawniającą np. do zwolnienia z opłaty Toll Collect.
Instalacja CNG diesel nie jest jednak tak prostą operacją jak założenie instalacji gazowej w benzynowym samochodzie osobowym. Wynika to głównie z wymogu pokonywania przez duże pojazdy dostawcze z pełnym obciążeniem o wiele większych odległości niż przemierzamy pojazdami prywatnymi. Dlatego też dopiero na podstawie poznanych oczekiwań naszych klientów możemy odpowiednio dobrać optymalne zestawy montażowe.
Zaletą montażu takich instalacji w ciężkich pojazdach jest to, że mamy możliwość znacznego zwiększenia zasięgu danego pojazdu, a jego budowa/rama nie ucierpi na takim montażu, gdyż z założenia jest on konstrukcyjnie przeznaczony do przewozu dużych ciężarów liczonych w tonach.
Montaż instalacji CNG daje klientowi wiele korzyści - z jednej strony pozwala używać taniego paliwa (gazu ziemnego), z drugiej strony umożliwia minimalizować użycie droższego - oleju napędowego. Dodatkowo pozwala też na terenie Niemiec uniknąć wysokich opłat w całej, gęstej sieci autostrad niemieckich, z których firma transportowa korzysta codziennie, realizując usługi transportu międzynarodowego towarów - zazwyczaj całą flotą swoich pojazdów ciężarowych.
Montowane butle CNG są przez nas tak dobierane, by umożliwić bezproblemowe przejazdy pojazdem dwupaliwowym jednorazowych tras na poziomie 400-600 kilometrów. Gwarantuje to zatem pełny zasięg dla standardowego dnia pracy pojazdu ciężarowego.
Naszym priorytetem jest montaż instalacji CNG oraz montaż już wspomnianego systemu Dual Fuel w ciężarówkach, zgodnie z aktualnymi, niemieckimi przepisami BAG (Federalnego Urzędu Transportu). W przypadku samochodów ciężarowych zestaw butli jest zazwyczaj montowany w miejsce małego zbiornika paliwa. W przypadku mniejszych pojemników CNG są one montowane w wolnej przestrzeni na ramie ciągnika - o ile taka jest dostępna.
Po wykonaniu całej instalacji otrzymają Państwo od nas pełną dokumentację uprawniającą np. do zwolnienia z opłaty Toll Collect.
Instalacja CNG diesel nie jest jednak tak prostą operacją jak założenie instalacji gazowej w benzynowym samochodzie osobowym. Wynika to głównie z wymogu pokonywania przez duże pojazdy dostawcze z pełnym obciążeniem o wiele większych odległości niż przemierzamy pojazdami prywatnymi. Dlatego też dopiero na podstawie poznanych oczekiwań naszych klientów możemy odpowiednio dobrać optymalne zestawy montażowe.
Zaletą montażu takich instalacji w ciężkich pojazdach jest to, że mamy możliwość znacznego zwiększenia zasięgu danego pojazdu, a jego budowa/rama nie ucierpi na takim montażu, gdyż z założenia jest on konstrukcyjnie przeznaczony do przewozu dużych ciężarów liczonych w tonach.
Montaż instalacji CNG daje klientowi wiele korzyści - z jednej strony pozwala używać taniego paliwa (gazu ziemnego), z drugiej strony umożliwia minimalizować użycie droższego - oleju napędowego. Dodatkowo pozwala też na terenie Niemiec uniknąć wysokich opłat w całej, gęstej sieci autostrad niemieckich, z których firma transportowa korzysta codziennie, realizując usługi transportu międzynarodowego towarów - zazwyczaj całą flotą swoich pojazdów ciężarowych.
Montowane butle CNG są przez nas tak dobierane, by umożliwić bezproblemowe przejazdy pojazdem dwupaliwowym jednorazowych tras na poziomie 400-600 kilometrów. Gwarantuje to zatem pełny zasięg dla standardowego dnia pracy pojazdu ciężarowego.
Należy też podkreślić, że użytkowanie zamontowanej instalacji jest bezobsługowe, a dawkowanie pobieranego paliwa jest całkowicie automatyczne.
Montaż instalacji CNG można wykonać między innymi w ciężarówkach Volvo, Mercedes, Iveco, MAN, DAF, Scania, Renault i innych.